منابع و مأخذ
احمدیفرد، نرگس، احمد پوراحمد و پروین دهزاده سیلابی (1398). «تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه صنایع فرهنگی در بازآفرینی بافت تاریخی». فصلنامه نگرشهای نو در جغرافیای انسانی. شماره 43: 148- 137.
اشتریان، کیومرث (1382). روش سیاستگذاری فرهنگی. تهران: کتاب آشنا.
بوردیو، پیر (1393). تمایز: نقد اجتماعی قضاوتهای ذوقی. ترجمۀ حسن چاوشیان. تهران: ثالث.
پرچمی، داود و فاطمه درخشان (1398). «بررسی تطبیقی رابطه توسعه اقتصاد فرهنگ و نظم در جامعه». فصلنامه علوم اجتماعی. شماره 86: 40-1.
پناهی، محمدحسین (1394). «توسعه فرهنگی ضرورت توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی». فصلنامه برنامهریزی رفاه و توسعه اجتماعی. شماره 2: 23-1.
تاوز، روث (1393). درسنامه اقتصاد فرهنگی. ترجمۀ علیاکبر فرهنگی و همکاران. تهران: دانژه.
تراسبی، دیوید (1393). اقتصاد سیاست فرهنگی. ترجمۀ سوسن علائی. تهران: سوره مهر.
تراسبی، دیوید (1379). «تولید و مصرف محصولات فرهنگی و هنری/ نگاهی به اقتصاد فرهنگ». ترجمۀ علی اعظم محمدبیگی. نامه پژوهش. شماره 16 و 17: 86-37.
حریری، نجلا (1390). اصول و روشهای پژوهش کیفی. تهران: دانشگاه آزاد اسلامی.
رشیدپور، علی و همکاران (1393). اقتصاد فرهنگ و جهانیشدن: مفاهیم و نظریهها. تهران: مرکز ملی جهانیشدن.
علیپور، حافظی (400). «استارتآپهای صنایع خلاق فرهنگی در حوزه کتاب در ایران و ارائه سناریوهای توسعه». فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی. شماره 3: 110- 84.
فلیک، اووه (1394). درآمدی بر تحقیق کیفی. ترجمۀ هادی جلیلی، تهران: نی.
مسعودینیا، زهرا، علی رشیدپور و رضا ابراهیمزاده (1397). «راهبردهای مؤثر بر تقویت ساختار اقتصاد فرهنگ ایران». راهبرد اجتماعی فرهنگی. شماره 27: 138-103.
ناظمی اردکانی (1393). «بررسی وضعیت مؤلفههای اقتصاد فرهنگ در ایران؛ مقایسه تطبیقی با کشورهای منتخب دنیا و ارائه راهکارهای بهبود وضعیت اقتصاد فرهنگ در کشور». مجله راهبرد اجتماعی فرهنگی. شماره 13: 226- 191.
نظریزاده، فرهاد و فرزانه میرشاهولایتی (1394). «مدل نظام نوآوری محصولات فرهنگی». فصلنامه راهبرد فرهنگ. شماره 31: 72-37.
نورث، داگلاس و همکاران (1385). «چارچوب مفهومی برای تفسیر تاریخ مکتوب بشری». ترجمۀ جعفر خیرخواهان. فصلنامه اقتصاد سیاسی. شماره 3: 150-92.
وحید، مجید (1386). «بحثی در سیاستگذاری فرهنگی». فصلنامه سیاست. شماره 3: 306- 287.
Anderson, William M. (2006). Michigan's Local Government Records Management Task Force, Michigan Dept. of History. Arts and Libraries.
Beale, Henry B. R, (2004). Home-based business and government regulation, U.S. Small Business Administration. Office of Advocacy
Boccellaa, Nicola, Salernob, Irene (2016). Creative Economy, Cultural Industries and Local Development, 2nd International Symposium "NEW METROPOLITAN PERSPECTIVES" - Strategic planning, spatial planning, economic programs and decision support tools, through the implementation of Horizon/Europe2020. ISTH2020, Reggio Calabria (Italy), No. 20: 18-20.
Boulding, Kenneth E. (1985). The Arts Applied to Economics, in Managerial Economics for the Arts. V. Lee Owen, W. Hendon (eds), Association for Cultural Economics, University of Akron
Cultural times (2015). The first global map of cultural and creative industries. UNESCO.
Dukeshire, Steven, Thurlow, Jennifer (2002). Understanding the Link between Research and Policy. Rural Communities Impacting Policy. No. 18: 1-18.
Evans, Graeme (2001). Cultural Planning: An Urban Renaissance? London: Routledge.
Fiske, Johne (1989). Television Culture. London: Routledge.
Galbraith, John Kenneth. (1960). The Liberal Hour. London: Hamish Hamilton
Given, L. M. (2008) the sage encyclopedia of qualitative Methods. Vol. 1-2, California: Sage.
Horban, Yurii and others (2021). Human Capital as a Development Factor for Cultural and Creative Industries. International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.21 No.12: 604- 610.
Kim, Milim (2011). The Role of the Government in Cultural Industry: Some Observations, From Korea's Experience, Keio Communication Review, No. 33: 1-23.
Kolb, Bonita M. (2016). Marketing Strategy for Creative and Cultural Industries. Routledge.
Li, Liqin (2017). Analysis on the Competitive Factors of Cultural Industry in Shaanxi Province, Advances in Social Science. Education and Humanities Research. No. 119: 885- 891.
Majchrzak, A. (2014). Methods for Policy Research: Taking Socially Responsible Action. 2nd Edition SAGE Publications, Inc.
Mao, Lijuan (2020). Research on the Development Path of Cultural and Creative Industries in the Digital Economy Era. American Journal of Industrial and Business Management. No. 10: 1237-1249.
Martinaitytė, Eugenija, Kregždaitė, Rusnė (2015). The Factors of Creative Industries Development in Nowadays Stage. Economics and Sociology, Vol. 8, No 1: 55-70.
Miller, Vincent. (2011). Understanding Digital Culture. SAGE
Mintzberg, Henry (2011). Managing, Financial Times. Prentice Hall.
Moeller, K. (2009). Intangible and financial performance: causes and effects. Journal of Intellectual Capital. No. 2: 224–245
Palgrave, Paul (2006). Critical Theories of Globalization. Hayden, Patrick.
Parkin, M. Powell, M. and Matthews, K. (2014). Economics. London: Addison-Wesley Longman.
Peterson, R. A. & Anand, N. (2004). The Production of Culture Perspective. Annual Review of Sociology. No. 30: 311-34.
Pratt, A.C. (2004). The cultural economy: A call for specialized ‘production of culture’ perspectives. International Journal of Cultural Studies. No.1:1-23.
Ryan, J. B. (2011). Social Networks as a Shortcut to Correct Voting. American Journal of Political Science. Vol. 55, No. 4: 753-766.
Scherger, Simone, Savage, Mike (2010). Cultural Transmission, Educational Attainment and Social Mobility. Sociological Review. Volume 58, No 3: 406 – 428.
UNCTAD (2018). Creative Economy Outlook Trends in international trade in creative industries. United Nations.
UNESCO World Heritage Centre (2020): https://whc.unesco.org/en/list/stat/
UNESCO-UIS (2012). Measuring the Economic Contribution of cultural Industries. UNESCO Institute for Statistics
World Bank (2018(. Institutional Alignment for Policy Implementation. World Bank Publication.