منابع و مأخذ
خضری، مجتبی؛ محبوبه وحدانی و عبدالباسط محمودپور (1399). «مطالعه نقش آموزش مجازی در روابط بین فردی ادراکشده دانش آموزان نسبت به معلمان»، فصلنامه پژوهشهای مشاوره، شماره 76: 251-234.
سلیمی، سمانه و محمدعلی فردین (1399). «نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصتها و چالشها»، فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، شماره 2: 60-49.
سهرابی، بابک؛ امیر اعظمی و حمیدرضا یزدانی (1390). «آسیبشناسی پژوهشهای انجامشده در زمینه مدیریت اسلامی با رویکرد فراترکیب»، فصلنامه چشمانداز مدیریت دولتی، شماره 6: 24-9.
عباسی، فهیمه؛ الهه حجازی و رضوان حکیمزاده (1399). «تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی»، فصلنامه تدریس پژوهی، شماره 3: 24-1.
غلامی، اعظم و حوا جلالیفرد (1398). «تأثیر آموزش مجازی بر یادگیری درس زیستشناسی دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان دلگان»، فصلنامه پویش در آموزش علوم پایه، شماره 17: 21-1.
فلیک، اووه (1397). درآمدی بر تحقیق کیفی، ترجمه: هادی جلیلی، تهران: نشر نی.
قائم مقامی تبریزی، احمد؛ امین رضا کمالیان؛ حبیبالله رودساز و مقصود امیری (1397). «عوامل زمینهای مؤثر بر آموزش مجازی دانشگاهی»، فصلنامه پژوهشهای مدیریت عمومی، شماره 42: 246-229.
کــوهن، تــامس (1396). ســاختار انقلابهای علمــی، ترجمۀ احمد آرام، تهــران: نشر سروش.
محمدی، مهدی؛ فهیمه کشاورزی و رضا ناصری جهرمی؛ راحیل ناصری جهرمی؛ زهرا حسام پور؛ فاطمه میرغفاری و شیما ابراهیمی (1399). «واکاوری تجارب والدین دانش آموزان دوره اول ابتدایی از چالشهای آموزش مجازی با شبکههای اجتماعی در زمان شیوع ویروس کرونا»، فصلنامه پژوهشهای تربیتی، شماره 40: 101-74.
مبینی دهکردی، علی و مهران کشتکار هرانکی (1395). «فراترکیب مدلهای نوآوری اجتماعی»، فصلنامه برنامهریزی رفاه و توسعه اجتماعی، شماره 26: 138-101.
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت آموزشی دفتر برنامهریزی آموزش عالی (1399). نکتههای اساسی در حفظ کیفیت آموزشی دانشگاههای کشور در شرایط مقابله با کرونا، تهران: نشر دفتر برنامهریزی آموزش عالی.
Almarzooq, Z. Lopes, M. & Kochar, A. (2020). Virtual learning during the COVID-19 pandemic: a disruptive technology in graduate medical education. Journal of the American College of Cardiology.https://doi.org/10.1016/j.jacc.2020.04.01
Ahmed, H. Allaf, M. & Elghazaly, H. (2020). COVID-19 and medical education. The Lancet Infectious Diseases.
Basilaia, G. & Kvavadze, D. (2020). Transition to online education in schools during a SARS-CoV-2 coronavirus (COVID-19) pandemic in Georgia. Pedagogical Research, 5(4), 1-9.
Braun, V. & V. Clarke (2006). Using Thematic Analysis in Psychology, Qualitative Research in Psychology, 3(2), P.77-101.
Brazendale, K. et al. (2017) ‘Understanding differences between summer vs. school obesogenic behaviors of children: The structured days hypothesis’,
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, 14.
https://doi.org/10.1186/s12966-017-0555-2
Goh, P. S. & Sandars, J. (2020). A vision of the use of technology in medical education after the COVID-19 pandemic. MedEdPublish, 9
Langford, M. & Damşa, C. (2020). Online teaching in the time of COVID-19: Academics’ experience in Norway. Centre for Experiential Legal Learning (CELL), University of Oslo.
Lilian, M. De Menezes, K. (2016). Flexible Working, Individual Performance, and Employee Attitudes: Comparing Formal and Informal Arrangements.journal human Resource management, 55(6), 64-81.
Luthra, P. & Mackenzie, S. (2020). Ways COVID-19 could change how we educate future generations. In World Economic Forum. https://www.weforum.org/agenda/ 2020/03/4-ways-covid-19-education-future-generations/.
Noblit, G. W. & Hare, R. D. (1988). Meta-ethnography: synthesizing qualitative studies (Vol. 11). Counterpoints. Normann, H. E. & Hanson, J. (2018). The role of domestic markets in international technological innovation systems. Industry and innovation, 25(5), 482-504.
Mehrmohammadi, M. (2004). Re-thinking the concept and significance of education in the era of information and communication revolution. The Conference of Curriculum in the Era of Information and Communication Technology. Tehran: The Association of Iranian curriculum. (in Persian).
PIVOT MedEd (2020) PIVOT Med Ed. Available at:
https://sites.google.com/view/pivotmeded/home (Accessed: 24 March 2020).
Ross DA. Creating a “quarantine curriculum” to enhance teaching and learning during the COVID-19 pandemic. Academic Medicine. 2020 Apr 22.
Sandelowski, M. & Barroso, J. (2007). Handbook for synthesizing qualitative research. Springer Publishing Company.
Wang, Y.S. (2003). Assessment of learner satisfaction with asynchronous electronic learning systems. Information and Management, 41(1): 75-86
Weston, S. Frieman, M. B. (2020). Covid- 19: Knows, Unkowns, and Questions. Msphere, 5 (2).1-5. DOI: 10.1128/mSphere.00203-20. Yang, H. Y. & Duan, G. C. (2020). Analysis.