منابع و مأخذ
اتقیا، ناهید (1386) نیازسنجی طبقات مختلف زنان ایرانی در ورزشهای همگانی، مجله تحقیقات علوم ورزشی، 5(17)، 31-15.
doi: 10.22089/smrj.2021.10382
اصلانی، زینب، جعفری، علی و سلمانزاده، جعفر (1402). مسئولیت مدنی رسانهها در قبال نقض حریم خصوصی در حقوق ایران و انگلستان. جامعه فرهنگ رسانه. 12(46)، 155-133. doi: 10.30473/jsm.2020.56279.1485
اکبرزاده، فاطمه، کریمی، مجیدرضا و راسخ، کرامتالله (1402). بررسی رژیم غذایی مصرف رسانهای بر مدیریت مطلوب بدن زنان ورزشکار. مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، 11(1).
doi: 10.30473/jsm.2022.63327.1607
پورگچی، سمیه، حیدری نژاد، صدیقه، شتاب بوشهری، سیده ناهید و خطیبی، امین (1396). شناسایی موانع ارتقای ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان. مطالعات مدیریت ورزشی. 9(42) 162-137.
doi: 10.22089/smrj.2017.1988.1423
پورگچی، سمیه، حیدرینژاد، صدیقه، شتاب بوشهری، سیده ناهید و خطیبی، امین (1395). شناسایی ارتقای ورزشهای ورزشی زنان ورزشکار لیگبرتر استان خوزستان، اولین کنفرانس ملی یافتههای نوین پژوهشی علوم ورزشی در حوزه سلامت، نشاط اجتماعی، کارآفرینی و قهرمانی، اهواز. https://civilica.com/doc/596368
پورگچی، سمیه، حیدری نژاد، صدیقه، شتاب بوشهری، سیده ناهید و خطیبی، امین (1396). تشخیص مدیریت ورزشی زنان ورزشکار لیگ برتر استان خوزستان. مطالعات مدیریت ورزشی، 9(42)، 162-137. doi: 10.22089/smrj.2017.1988.1423
زارعی، فرشته و کهندل، مهدی (1401). تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات و ارتباطات در هیئتهای اسکیت کشور. مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، 9(4): 92-82.
doi:10.30473/jsm.2021.58079.1516
شریفی ساعی، محمدحسین (1401). تاریخ بیداری زنان؛ بازنمایی مسائل زنان و خانواده در روزنامهنگاری دوران مشروطه. فصلنامه مطالعات فرهنگ – ارتباطات، 23(60)، 98-63.doi: 10.22083/jccs.2021.310610.3459
صادقی بروجردی، سعید، منصوری، حسین و بگمرادی، جواد (1402). تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی. مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، 10(3)
doi: 10.30473/jsm.2021.56429.1486
عرب نرمی، بتول (1395). تلویزیون و ورزش در زندگی روزمره تحلیلی در پیوند رسانه و ورزش در ایران. نشریه مدیریت ورزشی. 4(8): 603-589. doi: 10.22059/jsm.2016.59543
کشکر، سارا (1402). نقش روابط دیپلماتیک در ورود و ترویج رشتههای ورزشی خارجی در ایران. مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، انتشار آنلاین. doi: 10.30473/jsm.2023.68691.1781
کیانی، محمدسعید و نظری، لیلا (1401). بررسی تأثیر شبکههای اجتماعی در گسترش و توسعه فرهنگ ورزشکاری و علاقهمندی به ورزش همگانی و قهرمانی (مطالعه موردی دانشآموزان پسر استان کرمانشاه). جامعه فرهنگ رسانه. 11(44): 236-217.
کیانی، محمدسعید و بهرامی، شهاب (1399). الگوی ساختاری روابط بین هوش هیجانی و هوش معنوی با عملکرد شغلی مطالعه موردی: کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه. مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش. 9(1)، 85-75.
doi:10.22059/jsm.2021.327440.2770
کیانی، محمدسعید و نظری، لیلا (1401). تأثیر اطلاعات و فناوریهای جدید در جذب مشتریان به مکانهای ورزشی. مجله بینالمللی مدیریت محتوای دیجیتال، 3(5)، 310-290. doi: 10.22054/dcm.2022.67334.1081
میرصفیان، حمیدرضا، کلاته سیفری، معصومه، اکبرنژاد دهمیانی، سحر و کاتبی جهرمی، فاطمه (1401). ارائه مدل نقش رسانههای اجتماعی برای ورود بانوان تماشاگر به استادیومهای فوتبال ایران. مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، 9(4)، 71-57.
doi: 10.30473/jsm.2021.56999.1496
میرصفیان، حمیدرضا، کلاته سیفری، معصومه، اکبرنژاد دهمیانی، سحر و کاتبی جهرمی، فاطمه (1401). ارائه مدل نقش رسانههای اجتماعی برای ورود بانوان تماشاگر به استادیومهای فوتبال ایران. مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، 9(4)،71-57.
doi: 10.30473/jsm.2021.56999.1496
یوسفی، بهرام، تأدیبی وحید و حسنی، زهره (1389). اثر جنسیت و ورزش بر رضایتمندی از ابعاد بدنی و اضطراب اجتماعی – جسمانی دانشجویان دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه 11. نشریه مدیریت ورزشی. 2(6)، 256-121.
Coakley, J. J. (2019). Sports in society: Issues and controversies (9th ed). New York: McGraw Hill. doi: 10.22059/jsm.2022.338091.2894
De Beauvoir, S. (2019), Second Gender, Translated by Qassim Sanoudi, Volume I and II, Tehran: Toos Pub 167-149. Doi: 10.22059/jsm.2022.335303.2863
Dhonde, B. M. & Patil, V. N. (2012). "Role Of Mass Media In Progress Of Physical Education And Sport". Indian Streams Research Journal, 2 (8), 1-4. doi.org/10.1123/ssj.7.1.22
Duncan, M.C. (1990). Sport photographs and sexual difference: images of women and men in the 1984 and 1988 Olympic Games. Sociology of Sport Journal, 7, 22-43
https://doi.org/10.1123/ssj.7.1.22
Gantz, W. & Wenner.L.A. (1991). "Men, women, and sports: Audience experiences and effects". Journal of Broadcasting & Electronic Media, 35(2), 233-243. Doi: 10.22089/smrj.2017.1988.1423
Hamer, M; Weiler, R; & Stamatakis, E. (2014). "Watching sport on television, physical activity, and risk of obesity in older adults". BMC Public Health, (8):1-4. Doi: 10.22089/smrj.2017.1988.1423
Hum. Ins. 2022; 6(1): 28-36. The Authors. This is an open access article under the CC By license DOI: 10.22034/JHI.2022.321517.1042©2021
Robert Dean, (2002), The Law of Trade secrets & personal secrets, 2nd. Ed. Thomson Law Book co.
Wensing, E.H., & Bruce, T. (2020). Bending the rules: Media representation of gender during an international sporting events. International Review for the Sociology of Sport, 38(4), 387-396.
https://doi.org/10.22059/jsm.2018.247978.1989