سیاست پژوهی نشاط اجتماعی معلمان ابتدایی (موردمطالعه: شهرستان معمولان)

ولی بهرامی؛ طاها عشایری؛ محمد عقیقی

دوره 3، شماره 3 ، آذر 1402، ، صفحه 123-154

https://doi.org/10.22083/scsj.2024.429287.1132

چکیده
  ازنظر بسـیاری از متخصصـان و صاحب‌نظران، مهم‌ترین عامـل ناکارآمـدی سیاسـت‌گذاری آموزش‌وپرورش ایـران، منطبـق نبـودن سیاسـت‌ها و تصمیم‌هـای ایـن حـوزه بـا پشـتوانه‌های علمـی، نظـری و پژوهشـی اسـت. هدف از این پژوهش سیاست‌ پژوهی نشاط اجتماعی معلمان مقطع ابتدایی بر اساس رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر نشاط اجتماعی است. ازآنجاکه سیاست ...  بیشتر