سیاست‌گذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیه‌های سیاستی آن

محمد امینی

دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1401، ، صفحه 9-28

https://doi.org/10.22083/scsj.2023.387927.1098

چکیده
  یکی از کارکردهای اساسی نظام­ آموزشی در هر جامعه،­ تلاش در مسیر رشد و تقویت هویت دانش­آموزان در پایه­ها و مقاطع تحصیلی مختلف است تا آنان از این طریق واجد مهارت ­ها و صلاحیت­ های لازم برای ایفای مسئولیت­ های فردی و اجتماعی خود بشوند. در این راستا، یکی از الزامات مهم سیاست‌گذاری هویتی روزآمد و اثربخش است تا اجرا و عملیاتی ...  بیشتر